Arysta

UPL odhalila “žijící” značku, přinášející její nový záměr do života

news-image

Zahajuje tím transformaci společnosti UPL směrem k OpenAg, vytvářející nový, udržitelný potravinový řetězec pro světovou rostoucí populaci.

6. června, 2019, společnost UPL, jedna ze světových lídrů v oblasti poskytování řešení v zemědělství, odhalila nové vyjádření své značky (brandu). Tento nový brand přináší OpenAg záměr do života, aktivováním ambice udržitelně transformovat zemědělství napříč planetou.

Globální společnost s tržbami 5 mld USD, se zastoupením ve 130 zemích světa, zapojením londýnském kreativní agentury ‘venturethree’ vytvořila a celosvětově uvedla svůj nový brand.  Nová identita vyobrazuje inspiraci z cílů společnosti UPL, mít první, světovou, otevřenou zemědělskou sít.

“Nás nový záměr OpenAg je hlavně o nových iniciativách a čerstvé energii a to je důvod, proč UPL potřebuje nový brand.  Žijící identita reflektuje naše společný kreativní potenciál k růstu, společně s našimi partnery“, říká Jai Shroff, UPL Global CEO.

“Udržitelnost naše potravinového systému leží na bedrech zemědělství a jeho možnosti operovat bez limitů a hranic, což je to, co OpenAg představuje. Z toho důvodu je naše nová značka živoucí entita, symbolizující odhodlání našeho byznysu k vytváření otevřeného zemědělství pro propojený, udržitelné růst. Jsme nadšení, že můžeme odkrýt naši novou brand identitu a vizi budoucnosti“.

Náš nový brand sjednocuje všechny UPL’s zaměstnance po celém světě a reprezentuje myšlenku, že nic není nemožné. Rovněž posiluje mezinárodní spolupráci mezi rozsáhlou UPL sítí partneru, distributorů, farmářů, dodavatelů a obchodníků.

Rico Christensen, UPL’s Chief Marketing Officer řekl: “Nový UPL brand přináší UPL vizi existence bez hranic a nekonečného optimismu pro potravinový řetězec do života, skrze svěží, kreativní vyjádření”.

“Každá verze UPL symbolu se zrodí, žije a je nahrazována v kontinuálním cyklu. To reprezentuje pohybující se podstatu moderního zemědělství, UPL neustále vyvíjející se sítě a aktivit, stejně jako konečné spojení rozdílných elementů symbolizující jeden perfektní, stále se měnící moment v čase”, dodává.

V červenci 2018 proběhla akvizice Arysty společností UPL ve výši 4,2 mld USD. Tato akvizice posílila pozici společnosti UPL jako globálního lídra poskytujícího zemědělská řešení. OpenAg koncept, uvedený v únoru 2019 měl za cíl spojit tyto dva, vzájemně se lišící byznysy pro budoucnost naší planety.

Dnes je společnost UPL vedoucí společností disponující potřebnými technologiemi k vyrovnávání udržitelných dodávek oproti budoucím potřebám při plnění výzev, které představují enviromentální změny.

O nové společnosti UPL   

Nová UPL je lídrem v globálních potravinových systémech a díky akvizici společnosti Arysta LifeScience, se stává jednou z 5 předních společností v celosvětovém měříku, zabývající se vývojem řešení v zemědělském sektoru ochrany rostlin. Nová UPL je v současnosti zastoupená ve 130 zemích světa s tržbami okolo 5 mld USD. S přístupem na 90 % trhů světového spotřebního koše, zaměřením na regiony s vysokým růstem, se nová UPL stává významným partnerem pro pěstitele, distributory, dodavatele a inovativní partnery na konsolidujícím se trhu. Nová UPL nabízí velmi široké portfolio patentovaných řešení ochrany rostlin, tak post-patentových řešení pro řadu plodin, včetně speciálních kultur, biologických řešení ochrany a stimulace, moření osiv a posklizňových řešení, čím pokrývá celý výrobní/produkční řetězec v pěstování.

Pro mediální otázky prosím kontaktujte:

Naveen Soni

naveen.soni@upl-ltd.com

www.upl-ltd.com